مقالات

مانیتور پورشه

مانیتور

مانیتور پورشه

مانیتور پورشه

پخش مانیتور پورشه شرکت تک تاز آپشن، هر آنچه شما نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. داشتن تسلط کامل بر سیستم صوتی و تصویری خودرو فقط با یک لمس ساده.

ما عرضه کننده مانیتور اندروید ۱۰٫۴ اینچ تسلایی انواع پورشه، هستیم برای خرید مانیتور اندروید ۹، نمایشگر لمسی تمام تاچ IPS با وضوح بسیار بالا تر نسبت به مدل های قدیمی، کانتراست تصویر عالی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابات و سی پی بو ۸ هسته ای سازگار با مدل های پورشه ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶٫

این محصول طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد و راهی عالی برای سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان در سفرهای جاده ای طولانی می باشد. پخش کننده های دی وی دی خودرو اکنون با تغییرات زندگی روزمره مردم سازگارتر هستند و با محبوبیت دستگاه های هوشمند به حضور روز افزون در وسایل نقلیه تبدیل شده اند. تا زمانی که سرگرمی مورد نیاز است، پخش کننده های دی وی دی ماشین اینجا هستند تا بمانند.

 

انواع مدل های مانیتور پورشه

 

مانیتور پورشه

امکانات جانبی مانیتورهای پورشه

بلوتوث ( Bluetooth )

مانیتور  پورشه دارای بلوتوث قوی و پر سرعت است که شما میتوانید از این طریق تمام فایل های صوتی درون تلفن همراه خود را در مانیتور پخش نمایید.

این مزیت در برخی از برندها با سرعت پایین‌تری همراه است و با کمی دور شدن از خودرو بلوتوث دستگاه نیز قطع میشود.

وای فای ( WI-FI)

این محصول که در فضای حقیقی و مجازی رو به رشد است با بکارگیری بهترین قطعات در جهت بهبود سرعت اینترنت خود تلاش کرده تا مصرف کنندگان را به مراد دلشان برساند.

این دستگاه دارای وای فای است که شما میتوانید از آن استفاده کنید و اپلیکیشن های مورد نیاز خود را در پخش فابریک اندرویدی خود نصب و پیاده سازی کنید.

قابلیت وای فای به شما این امکان را میدهد که از اپلیکیشن هایی مانند گوگل مپ ، ویز ، تلگرام ، واتساپ و سایر برنامه های اندرویدی استفاده کنید.

یکی از مشکلاتی که مانیتور های ویندوز به همراه دارند و این مورد با ظهور سیستم عامل اندروید برطرف شد ، دسترسی به اینترنت است.

جی پی اس 

همانطور که در بالا گفتیم سیستم عامل پایه این محصول اندروید است و شما میتوانید تمام اپلیکیشن هارا در این سیستم نصب کنید.

اپلیکیشن های مسیر یابی برای دی وی دی فابریک پورشه ماکان شامل گوگل مپ (Google Map)  اپلیکیشن ویز ( waze ) اپلیکیشن بلد  می باشد.

حال این مورد را به اطلاع شما رساندیم ولی وجه تمایز این محصول از سایر برند ها چیست ؟

تمایز برند در دی وی دی فابریک های خود در نقشه مسیریابی ( GPS ) آفلاین است !

اگر در مکانی یا شهری قرار داشتید که دسترسی به اینترنت نداشتید میتوانید از طریق جی پی اس آفلاین ( offline GPS ) به مسیر خود ادامه دهید.

شما با خرید این مانتیور ها هم میتوانید جی پس اس آنلاین داشته باشید و هم جی پی اس آفلاین ! که هر یک قابلیت ها و مزیت های خود را به همراه دارند.

گیرنده دیجیتال ( DTV )

با استفاده از امکان نصب گیرنده دیجیتال بر روی مانیتور فابریک پورشه ماکان میتوانید تلوزیون دیجیتال ایران را در هرجایی تماشا کنید.

گیرنده های دیجیتال مانیتور ها هم مانند نقشه مسیریابی هم به صورت آفلاین امکان پذیر است و هم به صورت آنلاین میتوانید به تماشای تلویزیون بنشینید.

 

ایرادات رایج ضبط و مانیتور پورشه

  • خرخر کردن صدای ضبط
  • نویز صدای ضبط و مانیتور پورشه
  • کار نکردن و خرابی تاچ (شکستگی، نیم سوز شدن، قطع شدن کابل فلت، عدم کالیبره بودن) ضبط و مانیتور پورشه
  • صفحه سبز ضبط
  • خاموشی کامل ضبط و مانیتور
  • مربع مربع شدن صفحه ضبط و مانیتور
  • صفحه سفید ضبط و مانیتور تاراروی لوگو ماندن ضبط
  • کار نکردن درایو dvd ضبط و مانیتور
  • خرابی و کار نکردن پورت usb ضبط و مانیتور
  • رگه رگه شدن تصویر ضبط و مانیتور
  • شکستگی یا مشکل نور (لایت) LCD ضبط و مانیتور
  • کار نکردن کلیدهای پنل ضبط و مانیتور

 

مانیتور پورشه

دلایل ایجاد مشکل برای ضبط و مانیتور پورشه

عمده دلایلی که میتواند منجر به بروز مشکل برای ضبط و مانیتور پورشه شود به شرح زیر است:

۱_ باتری به باتری؛ تا حد امکان این عمل را انجام ندهید، چرا که باتری به باتری به دلیل اختلاف پتانسیل زیاد و فشار الکتریکی که به خودرو وارد میکند میتواند به سیستم برق آن، ECU و مانیتور آن آسیب بزند. در صورتی که نیاز به انجام این عمل دارید بهتر است مانیتور را از قبل جدا نمایید.

۲_ استفاده از فلش ها و حافظه های جانبی حاوی ویروس؛ فلش مموری های خود را ویروس یابی کنید، چرا که اتصال آن ها به دستگاه مانیتور شما میتواند مشکلات زیادی برای سیستم عامل آن به وجود بیاورد. همچنین فایل هایی با فرمت exe، ttf، tft و… هنگام اتصال فلش به دستگاه در آن نگه ندارید.

۳_ توشویی خودرو؛ توشویی خودرو بدون دقت کافی، ممکن است باعث سرایت آب و مواد شوینده به مانیتور خودرو بشود. این آب خوردگی ممکن است به پنل دستگاه که شامل تاچ و ال سی دی میباشد آسیب بزند و با نفوذ بیشتر حتی به برد مانیتور نیز آسیب بزند.

۴_ تعمیر و باز کردن دستگاه به دست افرادتازه کار؛ در صورت بروز هر گونه مشکل برای ضبط و مانیتور خودروی خود، حتما با یک فرد یا تیم کاربلد و خبره مشورت نمایید تا مشکل به وجود آمده برای ضبط و مانیتور تارای شما گسترده تر و بیشتر نشود.

 

کلام آخر

امیدواریم این پست مفید واقع شده باشد و در آخر نظر خود را راجب این پست بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *